«Палац охорони здоров’я» для заводу ім. Петровського своїм виглядом нагадував не звичайну лікарню чи робітничу поліклініку, а італійське палаццо XVI століття.
Архівні джерела, іконографія, натурні дослідження дають уявлення про зниклу пам’ятку архітектури – церкву на честь святителя Христова Миколая у селі Бабайківці.
Серед усіх офіційних документів, які визначили містобудівний розвиток Катеринослава, генеральний план 1834 р. найменше досліджений і відомий серед фахівців.
1913 року власники будинку і готелю, архітектор, мешканці Катеринослава ще не знали, що «Асторія» скоро опиниться у вирі бурхливих подій і стане знаменитою.
Нині нечасто на фасадах будинків Дніпра побачиш кам’яні зображення птахів, левів і сатирів. Це – спадок архітектурного декору кінця XIX – початку XX століть.
Олександр Красносельський, архітектор, поет, музикант, колекціонер, понад тридцять років життя віддав Дніпропетровську і змінив його архітектурне обличчя.
Портрет настоятеля Нікопольської Покровської церкви Григорія Крем’янського зберіг не лише ім’я художника, а й первинний задум будівників святині XVIII ст.
Протягом усієї історії Нікополя в ньому було кілька Свято-Покровських церков. Четверта, дерев’яна козацька, збудована у 1796 році й до наших днів не зберіглася.
Будівля Дніпровського цирку – архітектурна гордість міста. Зведена 1980 р. під керівництвом Павла Нірінберга і сьогодні вважається новаторською та унікальною.