Напевне, не всі мешканці мікрорайону Інгулець, знають, що поруч з ними живе чарівник, здатний зі звичайного грушевого дерева та каменю творити шедеври.
Багата талантами земля Кривого Рогу. Народна артистка України Людмила Смородіна – прима Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка.
Олександр Поль об’їздив майже всю Катеринославську губернію, бував у різних українських та інших містах Російської імперії, відвідав кілька європейських країн.
Мікрорайон Даманський – острівець серед степу, який за сучасними багатоповерхівками і потужними підприємствами приховує історичні таємниці та природні дива.
Юрій Пархоменко – ліквідатор аварії на ЧАЕС, організатор Криничанської районної організації «Союз Чорнобиль України», автор художньо-документальних книг.
Верхньодніпровськ – одне з найстаріших міст області з унікальною історією, цікавою сучасністю, талановитими людьми, які жили, працювали і прославляли його.
Актор підкреслено емоційний, виразно експресивний, безмежно зрозумілий і чесний, завжди тонко визначав царину, де перетинаються інтереси драматурга й актора.
Мости – не лише технічні споруди, це своєрідні свідки історії та символи зв’язку між поколіннями. Одним із таких є міст у Тернівському районі Кривого Рогу.
Ім’я Лідії Воріної – талановитої педагогині, музичної виконавиці, засновниці школи бандурного мистецтва стало легендарним серед бандуристів ще за її життя.
Володимир Малахов відомий у всьому світі як один із найвидатніших танцівників свого покоління. Європейські критики визначили його «танцівником століття».
Діяч громадянської війни, видатний полководець, анархіст Нестор Махно, безперечно, був непересічною особистістю і залишив глибокий слід в історії нашого краю.
Герої книги Ірини Голуб «Сім чудес Дніпропетровщини» знайомляться з історією унікального залізничного мосту Катеринослава, нині – Амурського мосту м. Дніпро.
Громадський діяч Катеринославщини Георгій Алексєєв доклав чимало зусиль для розвитку інфраструктури краю, освітніх і культурних закладів Катеринослава.
Вона завжди поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з ними, вміє розкрити творчі можливості учнів і пробудити жадобу знань. А головне – навчає дітей мислити.